Tekstit

Näytetään blogitekstit, joiden ajankohta on huhtikuu, 2017.

Ensimmäinen viikko Kroatiassa.

Kuva
Tiistaina kävimme paikallisella koululla, jossa oli lemo projektin päätöstilaisuus, samalla selvitimme paikallisen opettajan kanssa tulevaa työpaikkaamme. Tutustuimme siellä myös muihin kouvolalaisiin sekä mikkeliläisiin työharjottelijoihin. Työpaikkamme on siis paikallinen lääkkeiden kuljetus yritys, jossa lajittelemme paketteja, sekä olemme kuljettajien kanssa jakamassa niitä. Saimme myös vuokra auton käyttöömme, jolla kuljemme työmatkat. Loppuviikon olemmekin olleet töissä ja vapaa aikaa olemme viettäneet muiden harjottelijoiden kanssa kierrellen zagrebia. Ensimmäinen työpäivä. Työauto, Täällä kuormia ei sidota! Keskusaukio. Keskusaukio näköalatornista,

Kroatia 24.4

Lähdettiin aamulla kymmenen aikoihin kouvolan juna-asemalta kohti helsingin lentokentttää. Kerkesimme hyvin perille, vaikka aikaa ei jäänytkään paljoa ylimääräistä. Lensimme ensin muncheniin, jossa vaihdoimme nopeasti konetta jolla pääsimme zagrebiin. Saavuimme asunnollemme jossa meitä olikin jo vastassa mukavat ihmiset jotka kertoivat kaiken tarpeellisen. Matka kesti lähes koko päivän, mutta kerkesimme vielä illalla käymään lähimarketissa ostamassa tarpeellisimmat elintarvikkeet. Kävimme myös viellä ravintolassa syömässä, jossa oli kyllä hinta - laatu suhde kohdillaan! Kerkesimme myös kokeilemaan uber taksia joka oli kyllä aika hilpeä kokemus.