Vappu sekä reissu zadariin.

Viikko on taas on taas vierähtänyt todella nopeasti, töiden ohessa olemme kierrelleet kaupunkia, kävimme kidutus museossa, jossa oli todella vanhoja erimaissa käytettyjä kidutus välineitä.
Museon lippu

Kävimme myös ajelemassa sljeme vuorella, josta oli todella hienot näkymät.

Työviikon aikana teimme töitä varastolla, sekä olimme auttamassa kuljettajia.
Perjantaina lähdimme ajamaan kohti zadaria, josta otimme viikonlopun ajaksi hotellin.
Perjantai iltana vuokrasimme segwayt 2 tunniksi joilla ajoimme melkein kaikki zadarin nähtävyydet läpi. Nopea tapa jos ei ole aikaa kovin paljoa.

Samana iltana kävimme viereisessä ravintolassa syömässä, jolloin luoksemme tuli joku tuntematon nainen, joka olikin sitten joku opas, ja tarjosi meille mahdollisuutta lähteä laiva reissulle kornatin kansallispuistoon, päätimme lähteä, koska mitään muutakaan ei oltu vielä suunniteltu.
Lähdimme siis lauantai aamuna viereiseen satama laituriin josta pääsimme veneeseen. Lähdimme sitten kohti kornatia ja matka sinne kesti n.3 tuntia, olimme saarella n. tunti, jonka jälkeen lähdimme takaisin päin. Matkanvarrella pysähdyimme kapteenin talolle, jossa meille tarjottiin päivällinen. Syötyämme jatkoimme matkaa takaisin zadariin. Perille päästyämme kävimme vielä ajamassa vähän segwayllä ja illalla tutustuttiin pariin paikalliseen.